بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:30
بازديد از اين پست : 286

آرسن ونگر، سرمربی تیم آرسنال معقتد است که الکسیس سانچز به مانند نیمار در زمان حضور در بارسلونا به خاطر حضور لیونل مسی رنج می بردند.

http://fifaday.ir/wp-content/uploads/2014/02/371137_heroa-520x360.jpg

آرسنال در اوایل تابستان امسال نزدیک به 40 میلیون یورو برای به خدمت گرفتن ملی پوش شیلیایی پرداخت کرد و اکنون این بازیکن آماده است تا امروز اولین بازی خود با پیراهن توپچی ها را در جام امارات انجام دهد.

مرد فرانسوی به Daily Mirror گفت: "او در ابتدا زمانی که برای اودینزه بازی می کرد مورد توجه من قرار گرفت و بعد از آن، وقتی راهی بارسلونا شد نیز او را دنبال می کردم. او یک مهاجم است. یک تمام کننده خوب که در ایتالیا بسیار تأثیر گذار ظاهر می شد. من او را آنجا دیدم و واقعاً فوق العاده بود. کار او در بارسلونا کمی سخت تر شده بود اما همانطور که می توانید این وضعیت را در مورد نیمار هم شاهد باشید، به خاطر وجود مسی است.

وقتی شما نیمار برزیل و نیمار بارسلونا را با هم مقایسه می کنید، متوجه یکسان نبودن آن می شوید. من این حقیقت که الکسیس می تواند در سمت چپ، راست، و مرکز بازی کند را دوست دارم و به همین خاطر برای جذب او اقدام کردم."

ونگر در ادامه افزود: "من عاشق سرعت ام و وقتی ما ولکات را از دست دادیم، بله، درست است که بیشتر به زحمت افتادیم. بنابراین من سانچز را به خدمت گرفتم، چرا که او هم ویژگی های مشابه با ولکات را دارد و می تواند بدون توپ پشت سر مدافعان حرکت کند. و با کیفیت دوندگی های او، می تواند برای ما بسیار مهم باشد. فکر می کنم او یک بُعد دیگر از لحاظ کیفیت و تهدید به تیم ما خواهد داد و امیدوارم که حق با من باشد."



نظرات شما عزیزان:

پویول
ساعت15:26---11 مرداد 1393
اگه خیلی بخوان کار بکنن مسی میره بایرن که اون هم تقریبا محاله

بارسا
ساعت15:20---11 مرداد 1393
اینا همش شایعه هست سال2011 هم میگفتن مسی مخواد بره اینتر

جواد
ساعت14:48---11 مرداد 1393
ونگر هرکاری بکنه مسی نمیره آرسنال
پاسخ:یه خیاله که مسی بره به آرسنال


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »